Skip to content

Otakon2 poster

September 6, 2010

Drawing on comp when you are sick is beyond impossible @___@;;;;

anyway draft for new Otakon2 poster.
Theme is manly menz and pretty girls but my manly manz looks so homo hohoho XD

anyway zzzi go die. so tired.

and fapfapfap pedo amroth strickes back!
Bh page 41 draft XD

9 Comments leave one →
  1. September 6, 2010 6:02 pm

    Come to my house, I have candy~!

    Właściwie to Astir jest za stary, by Amroth był pedo XD

  2. gokunobaka permalink*
    September 6, 2010 7:31 pm

    jaki za stary, jaki za stary! D8
    On ma tylko 16 to jak ja sie mam czuc ; o ;
    chlipchlip
    Lol XD
    Swoja droga jedziesz na ten konwent dodzinowy w paryzewie, w ,marcu ?
    bo jutro/pojutrze zalatwiamy stoly O:
    jakies 30-40 e za stol wejscie i krzeselko XD

    • September 6, 2010 9:17 pm

      Jak stara du…………
      Nie no, ja wewnątrz nadal jestem 15-letnim chłopcem 😀

      Ah, kurczę, straszną mam ochotę… I widziałam: 30/40€ za stół, 5 za dodatkowego badga… W sumie możę warto zarezerwować, w najgorszym razie będziecie mieć nadmiarowego badga; na te 14 czy coś € to mnie jeszcze stać, by zaryzykować… (bo ja nie mam pojęcia co się będzie ze mną działo za trzy miesiące a co dopiero za 9 XD) Oczywiście, jeśli byście przyganely kropka *piękne oczy*

      • gokunobaka permalink*
        September 7, 2010 12:20 am

        ah a my juz alatherne przygarnelysmy :C
        Mamy 2 stoly i 3 badge czyli max jaki dupni organizatorzy daja.
        Sama sie o tym dowiedzialam przy rejestracji lol.
        Bo chcialysmy 3 stoly XD;

        Jakby bylo jak na JE to nie ma problema ale se wymyslili jakies zasady z dupy i zalamka _^_
        alath miala miec wlasny stand ale nie chce wystawiac sama i ja wzielysmy :C
        Moze knypka zapytaj, bo wiem ze jedzie z mesiaste.

  3. September 7, 2010 6:20 pm

    D: No, one jadą, ale może jeszcze Klos jedzie…
    Wiesz, problem polega na tym, że ja nie mam pojęcia, czy będę mogła jechać XD Nic, będę się zastanawiać jak złożę magistra…

    BTW, jakby co to mam już strony 41/42 Bista, tylko czekam na koleżankę by spojrzała, czy nie ma buenduff bo literowka to moje drugie imie XD Wiec mozesz rysowac, jutro powinnas dostac :3

    • gokunobaka permalink*
      September 8, 2010 3:50 pm

      Ah no wlasnie XD;
      Alath raczej na 100% jedzie wiec pomoze nam murzynic :p
      Omg a jak tam magister XD? Juz troche lepiej od zwiazku astora z dzidajcem XD?
      I woo dajesz ja juz mam nadudlane do 42 pod lineart ale sie obijam bo rysowanie tel mnie wykancza XD

      • September 8, 2010 5:41 pm

        Uh, bylam tam na stronie i na dwa stoly 2 badge powinno dac sie dokupic.. ale za pozno XD
        Moze jak nie znajde pracy to sproboje jakies atrakcyjne prace do galerii zrobic (i tak musze zrobic portfolio) i naciagac ludzi na komisze to moze do marca uzbieram na podroz XD

        No, pisze, pisze… moze jeszcze bede blagac o tydzien przedluzenia, zobacze…
        Juz nie mogeee D:

        KILL MEEEEEEEEEEEEHHHH!

  4. September 8, 2010 7:54 am

    Yay more Beast Hunt c:
    So the guy with the glasses is called Amorth? I still love him even if he’s a pedo. ~<3 GO INTO HIS HOUSE ASTIR D:

    Get well soon!

    • gokunobaka permalink*
      September 8, 2010 3:48 pm

      Looooooollll u must really hate astir to send him to Amroths house like that 8DDDDD
      Hahah ill do my best in getting better XD ❤

Leave a Reply

