Skip to content

Sad truth about onlinegames XD

June 4, 2011

Apparently Im going to gym lately and Im dead after 20 min of nonstop running on treadmil (its around 4-5 km )

Today after playing my daily dose of Aion (WHICH I HAVE COMPLETLY UNDER CONTROL! D:) i noticed the poor guy is running ALL THE TIME D:

lol it sucks to be MMORPG character XD

 

Advertisements
10 Comments leave one →
  1. shilin permalink
    June 4, 2011 11:34 pm

    LOL THAT’S ME

    or play RO and then have characters trying to ~*walk*~ away from disaster aka monster and then die

    • gokunobaka permalink*
      June 5, 2011 3:30 pm

      ahahahahah yeah!
      It always made me lol with RO, whenever FBH was about to buttrape me i just “OMGWALKWALKWALK” away and… die D8

      Oh the epic walking ā¤

      But maaannnn i soo totally miss ro šŸ˜¦
      My proff was always top pvp and ppl left pvp room whevener i came hahahah XD
      Too bad 2 servers i played on died shesh šŸ˜

  2. meago permalink
    June 5, 2011 8:23 am

    omg tez cwiczysz ziomku ā¤

    • gokunobaka permalink*
      June 5, 2011 3:31 pm

      noooo XD
      A ty gdzie cwiczysz? šŸ˜€

      • meago permalink
        June 5, 2011 4:24 pm

        na razie troche na dworzu i w domu, bo robie glownie cwiczenia wzmacniajace miesnie, wiec nie potrzebuje duzo miejsca, ale w wakacje albo pod koniec mam zapis na silownie, tu u mnie na mokotowie, bo moja mom ma karnet z pracy a nie chce chodzic sama XD
        wtedy bede miala jeszcze inne treningi
        no i plus dieta ofkors. Ale w ogole fail bo w marcu kupowalam se ubrania na wiosne, a teraz troszke zaczynaja na mnie wisiec xD;;; wkurzylam sie bo zmarnowalam pieniazka, jak zarobie na animatsuri (mam stolik! ) to ide na zakupy znowu ;3;

    • gokunobaka permalink*
      June 5, 2011 4:48 pm

      MASZ STOLIK?
      Szok XD!
      Aw ja chodze na silownie tam gdzie Janek XD
      I dzakuzy maja i sauny, fajno jest! 8D

      W pon znowu bieganie omgomg D:
      No i tez msuze jakas diete se znalesc, podobno tego dukana odradzaja wiec sama nie wiem co jeszcze wezme XD;

      • meago permalink
        June 5, 2011 9:13 pm

        haha mam XD ale robie im troche grafik XDDD
        a gdzie wy chodzicie? Ja patrzylam u mnie harmonogram i mnie tylko interesuja cwiczenia wzmacniajace miesnie kregoslupa, i myslalam o osobistym z trenerem, ale to jest juz troche drozsze a ja potrzebuje bardzo duzo pieniazkow na rekonstrukcje zebow teraz OTL na szczescie jak sie kupi taki karnet to sie ma iles tam razy w miesiacu z trenerem wiec luz XD aha i jeszcze joga ewentualnie 8D tak wiec chodzilabym ok 2-3 razy w tygodniu.
        I chodze duzo teraz bo kupilam te buty do modelowania nog posladkow lolol
        ale powiem ci ze na razie w domu niezle mi idzie 8D od 3 miesiecy nie jadlam slodyczy i mam zakwasy w tylku 8’D
        Ja za to jacuzzi i sauny nie moge, bo mam chora skore i potem mam podraznienia od tego :C

        nie idz na jakas dziwna diete D: po prostu jedz normalnie – regularnie 5 posilkow dziennie z czego jeden duzy – obiad, i sniadanie bogate w blonnik . Nie jedz przetworzonych swinstw, zrezygnuj z panierki, pieczywo tylko pelnoziarniste, i nie jedz za duzo smazonych rzeczy XD Ale przedewszystkim to trzeba codziennie te godzinke czy dwie od kompa wstac i troche sie intensywnie poruszac ā¤

        bedziesz na animatsuri? D,: (15-17lipiec)

  3. June 5, 2011 11:09 am

    Fff, I would not be able to run even that much XD (though I had problems with running long distances even when I was in shape and that was loooooooooooooooooooong agooooooooooooooooooooooooooooooooooooo).

    • gokunobaka permalink*
      June 5, 2011 3:31 pm

      No wez jak zaczelam biegac to 3 minuty i lezalam na podlodze XD
      ale jest coraz lepiej~
      Tylko dupa nie chce spasc jeszcze omg XD (ale to przez lody XD! )

  4. Thal permalink
    June 6, 2011 12:29 am

    i’ve noticed it before; in FLYFF you CAN’T walk; in Guild Wars you jog around like that’s normal pace… waah poor chars XD

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: